Un weekend la Predeal cu bune si cu critici constructive

Imagine din apartamentul Comfort Suites

Imi plac vacantele cum imi plac si hainele… la reduceri. Daca se poate, de ce nu? Pana la urma banii economisiti la cazare sau transport se transfera in zona banilor de cheltuiala pe care-i „toc” tot intr-o vacanta.

De curand a fost ziua mea, asa ca mi-am propus sa ma premiez, dar sa ne rasfatam zusammen. Intr-un loc care e si accesibil si aproape, pentru ca dupa vacanta in Italia nu am mai dispus nici de un buget generos, nici de zile de concediu. Zis si facut. Am intrat pe adulmec.ro, un site de reduceri care reuneste toate ofertele celorlalte site-uri de acest fel, si am cautat pachetul cel mai interesant pentru o vacanta la munte in Romania. Am ales pentru a doua oara Predeal Comfort Suites pentru ca l-am mai vizitat in trecut si mi-a lasat per total o impresie pozitiva. Iar acum, a fost chiar mai bine decat prima data. Oferta pe care am ales-o noi a costat 438 de lei si a inclus:

– doua nopti de cazare in camera deluxe suite;
– mic dejun cu bufet suedez;
– o sticla de vin;
– 2 sesiuni de masaj de 45 de minute;
– acces in zona SPA (piscina, sauna, jacuzzi si fitness);
– petale de trandafir prin toata camera.

Teoretic voucherul nu putea fi folosit pentru noptile de weekend, insa cei de la hotel fac o exceptie daca in mailul prin care-ti confirmi cazarea anunti ca vei plati o extrataxa de 80 de lei pentru a folosi voucherul respectiv vineri si sambata seara.

Ce mi-a placut mai mult ca prima oara la Predeal Confort Suites

Spre deosebire de ultima data, acum am beneficiat de un apartament si nu doar de o camera dubla, iar dormitorul si baia au avut ferestre pe tavan, care aduceau o lumina foarte placuta dimineata.

imagine-din-dormitor-Predeal-Confort-Suites

Some Velvet Morning made in Predeal

Personalul hotelului a fost foarte dragut si saritor, fara aerele tipice celor care lucreaza la un amplasament de cinci stele. Oferta initiala era cu 2 sesiuni de masaj de relaxare de 30 de minute, un masaj facial si unul anticelulitic, dar receptionera s-a oferit sa schimbe cu 2 masaje de relaxare de 45 de minute si a gasit o formula prin care am mers la masaj impreuna. By the way, tipele care ne-au masat au fost GE-NI-A-LE. Una dintre ele lucrase la un resort dintr-o insula in Marea Nordului si ne-a povestit cum se omoara olandezii sa-si faca impachetari cu namol de la Techirghiol cu 280 de euro sedinta!

baie Predeal Confort Suites

Si da… cada este ENORMA! Asa cum ar trebui sa fie

Si micul dejun a fost mult mai bun decat fusese in urma cu doi ani. In timp ce atunci am primit doar cate o farfurie cu mici gustari care nu se ridicau totusi la pretentiile unui hotel de cinci stele, acum am avut parte de un bufet suedez cu preparate atat romanesti, cat si libaneze. Florin a facut o pasiune pentru un soi de zacusca libaneza cu naut.

Unde mananci daca n-ai chef sa cobori pana-n Predeal

La hotel am ajuns vineri seara, asa ca pe langa localurile deja cunoscute din Predeal, ne-am lasat ghidati si de sfaturile unui taximetrist foarte dragut care ne-a condus cu zambetul pe buze din gara pana la cazare. El ne-a recomandat Cabana Vanatorilor, iar ce am descoperit acolo a fost atat de bun incat ne-am reintors pentru ambele pranzuri si ambele cine ce-au urmat!

Cabana Vanatorilor terasa

Din pacate era un pic cam racoare pentru terasa, dar arata si ea taaaare bine!

Restaurantul este al familiei Bercea (Dragos Bercea, baiatul familiei este cel care a castigat TopChef) si are cea mai buna mancare romaneasca cu specific vanatoresc pe care am incercat-o pana acum! Preturile sunt medii, portiile suficient de generoase, iar combinatiile pur si simplu de vis. Am testat pastrama de oaie, de caprioara si de urs, supa de fazan cu taitei de casa, iepurele de casa cu masline si lamaie, ciorba de fasole cu afumatura, pieptul de curcan cu mozzarella si rosii, mustul, pastata si paprikasul de caprioara.

pastata de caprioara Cabana Vanatorilor

This deer has not die in vain…

Singurul nostru regret este ca nu ne-am pastrat niciodata putin loc si pentru desert. Credem deci ca daca vrei sa impresionezi un strain cu bunatatile locale, merita sa-l duci macar o zi in Predeal pentru o masa la Cabana Vanatorilor!

Ce cred ca ar trebui imbunatatit la statiunea Predeal

Daca tot ai posibilitatea sa ajungi cu trenul in Predeal, atunci poate ca intreaga statiune ar trebui sa fie mai “pedestrian-friendly”. Nu de alta, dar daca nu ai masina, nu prea existi in Predeal. Noi am avut o tentativa sa plecam de la hotel pe jos, seara, insa am constatat cu surprindere ca nicio bucatica din Trei Brazi (strada care te duce in oras si implicit la gara) nu era luminata. Plus ca o data ce ai ajuns la Confort Suites nu mai ai niciun supermarket de la care sa-ti iei apa. Evident, nu mori de sete pentru ca gasesti la hotel, insa si pretul e pe masura (13 lei o sticla de 1,5 l).

vedere-predeal-comfort-suites-balcon

Vedere spre Cioplea de la balconul apartamentului

Mai mult, cum in timpul scurtei noastre sederi am facut o pasiune pentru preparatele vanatoresti am zis sa luam si pentru acasa niste suveniruri culinare, direct de la sursa, insa si aici am avut o surpriza. Cele cateva alimentare din oras nu aveau nimic traditional, nu am gasit niciun magazin cu suveniruri, in schimb exista un shop de antichitati…

Incheiem cu faptul ca pe finalul lui 2015 a fost anuntata lansarea celui mai mare centru SPA montan de la noi in Predeal, lansare care intre timp s-a mai amanat pentru 2016. Noi speram insa ca acest new-entry care va atrage automat mai multi turisti si-n lunile in care nu se schiaza, va aduce cu sine cateva schimbari in bine ale statiunii, care altfel trage sa moara in offseason, in lipsa oamenilor-muntii deveniti oamenii-gratarelor-si-ai-masinilor.

Ti-a placut acest articol? Da like paginii noastre de Facebook unde poti sa gasesti si alte articole asemanatoare!